Lubelski OW NFZ Lubelski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

  • A
  • A+
  • A++

Dla pacjenta

Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.

Drukuj

Nowa lokalizacja Sali Obsługi Klientów NFZ w Lublinie od 25 maja 2020 roku

20 maja 2020

Sala Obsługi Klientów Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ  w Lublinie przenosi się z budynków przy ul. Szkolnej 16 i ul. Marii Koryznowej 2d  do lokalizacji przy
ul. Nadstawnej 2-4. Bezpośrednia obsługa klientów, jeszcze w ograniczonym zakresie
w związku ze stanem epidemicznym, zostanie wznowiona w nowym miejscu od 25 maja br.

Sala Obsługi Klientów, która dotychczas funkcjonowała w budynkach przy ul. Szkolnej 16
i ul. Koryznowej 2d w Lublinie, została przeniesiona do lokalizacji przy ul. Nadstawnej 2-4. W nowym miejscu pracownicy lubelskiego NFZ i odwiedzający nas klienci będą mieli do dyspozycji dużo większą przestrzeń. Przygotowano 15 odpowiednio wydzielonych stanowisk bezpośredniej obsługi oraz dużą, wygodną poczekalnię. Przygotowaliśmy również stanowisko komputerowe, biletomat i system informowania o zajmowanym miejscu w kolejce. Sala Obsługi Klientów została przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Po zniesieniu kolejnych ograniczeń związanych z pandemią, będzie dostępny  również kącik dla dzieci i karmiących mam.

Sala Obsługi Klientów rozpocznie swoją pracę w nowej lokalizacji w poniedziałek 25 maja. Ze względu na obostrzenia wywołane epidemią koronawirusa, na razie przy
ul. Nadstawnej 2-4 będzie można skorzystać z:

-  informacji ogólnej

 - załatwić sprawy związane z zaopatrzeniem w wyroby medyczne,

 - potwierdzić profil zaufany i założyć konto w IKP,

 - uzyskać informacje i podpisać umowę dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego.

W przypadku innych spraw, będzie można zostawić dokumenty w specjalnej skrzynce podawczej.

Bezpośrednia obsługa zainteresowanych osób powinna zostać wznowiona na przestrzeni najbliższych tygodni, o czym klienci zostaną z wyprzedzeniem poinformowani.

Docelowo na Sali Obsługi Klientów będzie można załatwić sprawy z zakresu:

  • Informacji ogólnej,
  • Obsługi sanatoryjnej,
  • Ubezpieczeń dobrowolnych,
  • Profilu zaufanego,
  • Internetowego Konta Pacjenta,
  • Potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
  • Wydawania kart EKUZ,
  • Wydawania i rejestrowania formularzy unijnych,
  • Obsługi osób uprawnionych w zakresie dostępu do systemów informatycznych NFZ oraz przydzielania zakresów numerycznych dla recept papierowych,
  • Obsługi aptek w zakresie umów na realizację recept.

Będzie można również skorzystać:

  • z porad doradców i edukatorów promocji zdrowia,
  • podstawowych badań profilaktycznych.

Sala Obsługi Klientów mieści się na pierwszym piętrze budynku (dostępna winda) przy
ul. Nadstawnej 2-4.

Do nowej siedziby SOK w centrum Lublina można dotrzeć komunikacją miejską – w pobliżu znajdują się przystanki  przy ul. Tysiąclecia oraz ul. Lubartowskiej, przystanek autobusowy  oraz przystanek busów.

(Numery Linii Komunikacji Miejskiej:

Przystanek przy ul. Tysiąclecia: 1, 2, 4, 5, 6, 17, 18, 22, 29, 31, 32, 34, 39, 52, 57, 150)

Przystanek przy ul. Lubartowskiej: 156, 160, 904, 950)

 

ważne

 

Rzecznik Prasowy
Lubelskiego OW NFZ

Wszystkie aktualności